Chcę coś odesłać.
Jak zwrócić produkt w: Polska?
Możesz zwrócić produkty w ciągu 30 dni.
Wróć jako zarejestrowany klient
Aby zwrócić towar należy przejść do szczegółów zamówienia. Można tam wybrać funkcję „Zwróć przedmiot”. Wybierz, które produkty zostaną zwrócone.
Wróć jako klient-gość
Jeśli dokonałeś zakupu jako gość, musisz otworzyć potwierdzenie zamówienia, które otrzymałeś e-mailem. W tym celu należy kliknąć przycisk „Wyświetl szczegóły zamówienia”. Znajdziesz tam opcję „Zwróć przedmiot”.
Następnie łatwo i wygodnie otrzymasz etykietę wysyłkową pocztą elektroniczną. Zawiera wszystkie ważne informacje dotyczące zwrotu przesyłki. Dzięki temu zwrot będzie dla Ciebie bezpłatny.
Zwracając do nas produkty, pamiętaj o następujących kwestiach:
- Powinieneś uzyskać dowód nadania przesyłki i zachować go do czasu otrzymania zwrotu pieniędzy lub wymiany.
- Towar należy zapakować z należytą starannością, aby nie uległ on uszkodzeniu w transporcie.
- Zwracając urządzenia elektroniczne należy je zwrócić w oryginalnym opakowaniu, aby uniknąć uszkodzeń w transporcie.
- W przypadku towarów, które muszą zostać odesłane do nas przez spedytora, koszty wysyłki zwrotnej nie zostaną pokryte.
- Przetworzymy Twój zwrot tak szybko, jak to możliwe. Uwaga: zwroty są oceniane i przetwarzane w Austrii.
Wszystkie dalsze informacje można znaleźć w naszym regulaminie.
W jaki sposób otrzymam zwrot pieniedzy?
Środki zostaną zwrócone na pierwotnie użytą metodę płatności. Zamiast zwrotu pieniędzy możemy także wygenerować voucher do wykorzystania w naszym sklepie.
Po przetworzeniu zwrotu otrzymasz od nas wiadomość e-mail z informacją o statusie zwrotu i zwracanej kwocie. Pamiętaj, że musisz odesłać towar w ciągu 30 dni.
Jeśli masz dodatkowe pytania, skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy.
Chcę zgłosić reklamację.
Jeśli zamówiłeś przedmiot przypadkowo lub w międzyczasie znalazłeś bardziej odpowiadający Ci produkt, możesz zwrócić pierwotnie zamówiony artykuł.
W tym celu należy przejść do szczegółów zamówienia i pobrać etykietę do zwrotu.